Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T21:07:02+03:00
Calatorul strain reprezinta unul din personajele operei lui Ion Creanga. In text, strainul este caracterizat de catre narator:,,iaca un al treilea drumet,necunoscut...",cat si indirect prin faptele acestuia:,,apoi se roaga sa-i deie..."ce sugereaza bunul simt.Strainul nu a vrut sa ramana dator si le da calatorilor 5 lei.Acesta se intelege bine cu celelalte personaje.Este prietenos si educat, ceea ce ii aduce anumite beneficii.
79 4 79
2014-05-01T21:19:08+03:00