Răspunsuri

2014-05-01T18:36:21+03:00
Avem ca si ecuatie:

18000+(10/100*18000)+[20/100*(10/100*18000)]=
=18000+(180*10)+[20/100*(180*10)]=
=18000+1800+(20/100*1800)=
=19800+360=
=20160 lei

Cu placere :)



1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T18:41:17+03:00
10% din 18000 este 10*18000/100=1800 lei ( valoare cu cit a crescut pretul prima oara)
18000+1800=198000 lei ( pretul dupa a prima scumpire)
20% din 19800 este 20*19800/100=3960 lei ( valoarea cu cit a crsctua pretul a doua oare)
19800+3960=23760 lei - pretul dupa a doua scumpire
           Paspuns:23760 lei
1 5 1