Despartiti frazele in propozitii si analizatii-le(daca este subiectiva,predicativa....):"mi se parea ca potcoavele cailor tacanesc asurzitor si-mi venea sa scot camasa s-o rup si sa le infasor potcoavele in carpe"

2

Răspunsuri

2014-05-01T18:10:09+03:00
Mi se pare/1ca potcoavele cailor tacanesc asurzitor/2si-mi venea/3sa scot camasa/4s-o rup/si sa le infasorpotcoavele in cirpe/5

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T18:10:49+03:00
Mi se parea/1 ca potcoavele cailor tacanesc asurzitor 2/si-mi venea 3/sa scot camasa4/ s-o rup 5/si sa le infasor potcoavele in carpe 6/

Minunat ar fi /1 sa nu mai fie  in tara asta boieri 2/si sa fie paznice pe la manastiri macar in fiecare zi cate unul 3/ 
iti scriu in intrebare
bine
gata ;-)
mersi
si alta data ;-)