Ajutati-ma :# !!! precizeaza valoarea morrfologica a urmatoarelor enunturi
a)Miroase A cozonac
b)Pisica A prrins un soarece
c)Sta in banaca A doua
d)A,ce frumos ninge
e)Ma tem DE caini
f)DE,daca n-ai invatat
g)DE vei veni,te vei convinge
h)DEASUPRA lor cadeau flori de tei
i)a pus DEASUPRA o folie de plastic
J)Nu mai este mult PANA acolo
k)PANA vin ei noi terrminam temele.
multumesc DAU CEL MAI BUN RASPUNS :*

2
valoare morfologica a enunturilor?
Valoarea morfologica a cuvintelor scz am gresit :(

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T17:55:20+03:00
A cozonac = substantiv comun . 
a prins = verb predicativ 
a doua = numeral ordinal cu valoare adjectivala
a = interjectie 
 de = prepozitie simpla 
de = interjectie 
 de = conjunctie subordonatoare 
deasupra = prepozitie  
 deasupra = adverb de loc 
pana =  prepozitie simpla 
 pana = conjuntie subordonatoare 
nu deloc iti multumesc ca m-ai ajutat
:*
de este prepozitie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu conjunctie
dar in al doilea exemplu interjectie
2014-05-01T18:02:02+03:00
A)miroase-verb,a-prepozitie;cozonac-substantiv
b)pisica-substantiv;a-prepozitie;prins-verb;un-numeral;soarece-substanti
c)a-interjectie;ceprepozitie;frumos-adjectiv;ninge-verb
d)sta-verb;in-prepozitie;banca-substantiv;a-prepozitie;doua-numeral
e)tem-verb;de-prepozitie;ciini-substantiv
f)de-interjectie;daca-conjunctie;n-ai-verb;invatat-verb
g)de-interjectie;vei-pronume;veni-verb;te-pronume;convinge-verb
h)deasupra-adjectiv;lor-pronume;cadeau-verb;flori-substantiv;de-prepozitie;tei-subst
i)a-adverb;pus-verb;deasupra- adjectiv;o-numeral;folie-subst;de-prepozitie;plastic-subst
k)pini-prepozitie;vin-verb;ei-pronume;noi-pronume;terminam-verb;temele-subst