jane eyre,baltagul,hobbitul,domnisoara cristina,moara cu noroc,mara,enigma otiliei
Comentariul a fost şters
The Host
Va multumesc
Jane Austen- Mandrie si prejudecata , Golful francezului , The hunger games Instrumente mortale

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T17:21:00+03:00
ENIGMA OTILIEI
ELEVUL DIMA DINTR-A SAPTEA ( E CARTEA MEA PREFERATA,E FOARTE , FOARTE FRUMOOASA)
SI LA MEDELENI
Multumesc frumos chiar o sa-l citesc
CU PLACERE CHIAR TI-L RECOMAND
mersi mult :*
Cu placere :*
2014-05-01T17:34:13+03:00
Aventurile lui Tom Sawyer - Mark Twain
Cuore - Edmondo De Amicis
Aventurile lui Huckleberry Finn - Mark Twain
La Medeleni - Ionel Teodoreanu
Prinţ şi cerşetor - Mark Twain
Desperation - Stephen King
The Shining - Stephen King
Legendele Olimpului - Alexandru Mitru