Cine stie rime la cuvintele:rece,rubin.stele,dealuri,zvon,drum,piere,tufisuri si cufulite...
EX:Sure =Padure

2
Cine imi spune niste propozitii cu cuvintele tehui si sfredel??
Cine imi spune niste propozitii cu cuvintele tehui si sfredel???
Cine imi spune niste propozitii cu cuvintele tehui si sfredel??
Cine imi spune niste propozitii cu cuvintele tehui si sfredel???
Cine imi spune niste propozitii cu cuvintele tehui si sfredel??

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-01T16:41:34+03:00
Rece - zece , rubin - concubin , stele - galustele , dealuri - cabluri , zvon - advon , drum -autodrum , piere -apropiere , tufisuri - visuri , cufulite - furculite 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T16:51:49+03:00
RECE-TRECE,RUBIN-PUTIN,STELE-RELE,DEALURI-MALURI,ZVON-CON,DRUM-SCRUM,TUFISURI-PODISURI,CUFULITE-MAICUTE
1 5 1