Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T16:39:35+03:00
Rece-trece,                                            rubin-vin,crin,vin(in sensul de bautura alcoolica)    stele-vorbele,vele,saltele,lalele,mele,rele,        dealuri-caruri,valuri,steaguri,siraguri,vaiuri              zvon-ton                                                                                                                              drum-scrum,forum.            piere-cere           tufisuri-coborasuri        ciufulite-amortite, 

3 3 3
2014-05-01T16:48:16+03:00


zece

putin

rele

maluri

con

brum

vedere

verdeturi

croite

1 5 1