Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T16:28:04+03:00
Tocul usi este vopsit in culorile mele preferate,rosu di galben.
Tocul ochelarilor este cu model inflorat
Toc morcovii culesi din gradina pentru o supa sanatoasa.

34 3 34
2014-05-01T17:03:53+03:00


tocul de la pantof s-a rupt.

nu stiu unde este tocul de la ochelari.

tocul usii trebuie schimbat.

eu toc legumele pentru ciorba.

28 4 28