Invatatorul a apasat broasca usii si a intrat in clasa.Broasca de pe nufar se uita tinta la mine
sper ca te-am ajutat
mi s-a RUPT BROASCA DE LA USA . aM VAZUT O BROASCA URIASA
M-am speriat de broasca care facea oac oac. Tata a schimbat ieri broasca de la usa pentru ca era veche.

Răspunsuri

2014-05-01T16:21:25+03:00
Am vazut o broasca raioasa.
Broasca usii s-a stricat.
26 4 26
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T16:22:01+03:00
A schimbat broasca de la usa.
O broasca a sarit in lacul de la marginea padurii.
22 4 22