Răspunsuri

2014-05-01T15:57:02+03:00
Este forma pe care o iau alimentele,dupa inghitire
poti sa inghiti sau nu...nu ai vazut niciodata vreo batrana la tara care mesteca sa zicem biscuiti, apoi scoate acest ,,cocolos'' si-l indeasa in gura bebeluilor?
Exact e forma pe care mancarea pe care ai mestecat-o o ia dar dupa inghitire..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T16:13:54+03:00
Pai..prin imprgnarea alimentelor cu saliva si fragmentarea acestora se formeaza bolul alimentar
2 5 2