Gresit. "Frumoaso" e un singur cuvant. NU ESTE ARTICOL!!!
Si cand articulezi un adjectiv ar trebui sa-l desparti ? :) De exemplu "simpatic" cand il articulezi cu articol hotarat este "simpaticule"
"O" ca si articol poate fi doar hotarat si nehotarat.
Da, dar nu este un cuvant separat "o" in frumoaso.
Da, insa "o" din "frumoaso" ( ultimul "o" este articolul hotarat ) Nu avea rost sa-i dau 2 exemple de propozitii cu articol nehotarat..

Răspunsuri

2014-01-20T18:43:46+02:00
Întâi înveți să pui cratima la "dați-mi" și după poți să faci două propoziții în care să folosești "o carte de gramatică", "o cratimă" etc.

ma io ti-am cerut 2 propozitii nu sa ma corectezi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T18:44:01+02:00
O fata merge la un magazin nou.
 De ce ai luat o nota mica?
1 5 1