Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T15:42:22+03:00
Eu mi-am pus cu grija creioanele in toc.Obiectul cel mai folosit la scoala este tocul.Mama poarta pantofi frumosi cu toc.
24 4 24
2014-05-01T15:44:09+03:00
1.Am ramas fara toc la scoala, deaceea am fost nevoita sa cer de la colegi.
2.Tocul de la ochelarii bunicii s-a stricat.
3.Un toc de la pantofii prietenei mele s-a rupt in timp ce eram in drum spre scoala

21 4 21