Răspunsuri

2014-05-01T15:03:16+03:00
Na2CO3 este carbonatul de sodiu
masa molara a carbonatului este 2*A sodiu + A carbon + 3*A oxigen = 2*23+12+3*16=106 g/mol
Intr-un mol se afla 106 g Na2CO3,iar in 106 g Na2CO3 se afla 46 g Na
In 10 moli se afla x g Na2CO3,iar in x g Na2CO3 se afla y g Na
x=1060 g Na2CO3 iar y = 460 g Na
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T15:03:34+03:00
Masa molara Na2CO3=2*23+1*12+3*16=106g
1mol Na2CO3..................46gNa
10moli.............................x
x=10*46/1=460gNa