Răspunsuri

2014-01-20T18:46:36+02:00

It's spring. This is my friend, Mariana. She is a pupil, like me. Mariana and I like to play outside, and we like going to school together. We both like red flowers.

Sper ca e ok la nivel de I-IV, dar daca mai ai nevoie de ajutor cu completarea, anunta-ma ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T18:50:32+02:00
Este o dimineata de primavara. Cerul de un albastru infinit , florile multicolore si parfumul imbietor imi transforma privelistea de la geamul meu intr-una de vis. As privi ore intregi dar sa nu uitam de scoala.in curtea scolii sunt mai multi elevi ca deobicei.Uite ! E Mariana colega mea . Am cules un buchet cu ghiocei care cu siguranta ii va placea.

multumesc din suflet
cu placere sper sa te ajute ! :)
Este o zi calduraoasa de primavara . Ma pregatesc pentru serbare . Sunt elev in clasa...(clasa in care esti)
-Mariana,esti gata? intreaba doamna invatatoare cu un zambet in coltul gurii.
-Da,doamna!
-Sunt invatatoarea (numele invatatoarei) de la scoala (numele scolii) . Pentru azi va prezentam o serbare realizata de elevii clasei a-(clasa in care esti).
La sfarsit dam flori parintilor .
A fost o serbare reusita!