Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T14:38:52+03:00


duci din punctul A o perpendicuara  pe BC care cade la mijlocul laturii intr-un punct pe care il notam cu litera M

BM=CM=12:2=6

fie triunghiul AMC dr m(unghi M)=90

⇒tp AC²=AM²+MC²

AM²=100-36

AM²=64

AM=√64

AM=8

Aria=AM*BC/2

A=8*12/2

A=96/2

A=48

sper ca te-am ajutat


2 5 2
2014-05-01T17:17:19+03:00
BM=CM=12:2=6fie triunghiul AMC dr m(unghi M)=90⇒tp
AC²=AM²+MC²AM²=100-36AM²=64AM=√64AM=8Aria=AM*BC/2A=8*12/2A=96/2A=48