Răspunsuri

2014-05-01T14:13:21+03:00
Pai structurezi poezia pe momentele subiectului : expozitiunea ,intriga,desf. actiuni , punctul cuminant si deznodamantul . AI INTELES?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T14:26:13+03:00
Imparti poezia pe momentele subiectului:expozitiune(unde se prezinta personaje,spatiul si timpul actiunii),intriga(faptul care provoaca acea intamplare),desfasurarea actiunii(se prezinta toata actiunea operei),punct culminant,deznodamantul(se prezinta cum personajul a depasit situatia dificila sau punctul culminant)