Răspunsuri

2014-05-01T14:13:38+03:00
Sus pui semnele de circulatie necesare,iar jos scrii cu majuscule:DE ELE DEPINDE VIATA NOASTRA.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T16:12:22+03:00
Pe un polistiren pictat,pui semne facute de tine din carton.
Tai cartonul in forma semnului apoi il acoperi cu bucati de hartie sau servetel inmuiat in aracet.Cand se usuca il pictezi si il fixezi in polistiren iar in dreptul lui scrii cum se chiama.
3 5 3