1.Dace doua numere sunt invers proportionale cu 1/4 si1/6 , iar diferenta patratelor este 180 , atunci cele doua numere sunt ..... si ......?
2. Solutia reala a sistemului {x+y=-2 este S= {(....)}?
2x-3y=11

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T13:53:16+03:00
A,b sunt ip cu 1/4;1/6
4a=k
a=k/4
6b=k
b=k/6
a²-b²=180
k²/16-k²36=180
9k²-4k²=180*144
5k²=180*144
k²=36*144
k=6*12
k=72
a=72/4=18
b=72/6=12
2.
inmultesti prima cu 3
3x+3y=-6
2x-3y=11
aduni cele doua relatii
5x=5
x=1
2-3y=11
-3y=9
y=-3
le scrii in sistem 

Ce este k ? Munmnc
k este o constanta cu care se noteaza raportul
aha
2014-05-01T13:56:30+03:00
A=4k  iar  b=6k  a²-b²=180  16k²-36k²=180  -20k²=180  -k²=9  k²=-9  k=3 a=12 si b=18  si la 2.inmultesti cu 3 pe prima si iti da 3x+3y=-6 si pe urma aduni pe prima cu a doua si o sa ti dea 3x +3y+2x-3y=5x dar 5 x este e gal cu -6+11=5   5x=5  rezulta x=1 si y este egal cu 1
+y=-2 y=-3 apoi S=(1,-3);(-3;1)
vezi ca ti am facut o si pe a doua
da mi cel mai bun raspuns...