Răspunsuri

2014-05-01T13:24:55+03:00
Pistruiatul ai 10 episoade este un fil romanesc 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T13:27:21+03:00
1.„The book of jungle”
2.„Home alone” 
3.„Dennis the menace”
4.„Cheaper by the Dozen”
5.„Charlie and the Chocolate Factory”
6.„The Pacifier”
7.„Harry Potter”
8.„Daddy day car”
9.„The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe”
10.„Bridge to Terabithia”.
Astea sunt filmele la care mi-am uitat eu mai de mult si mi-au placut mult.Sper ca te-am ajutat.
mersi mult:8
The Pacifier mi-a placut !!
da?.........si mie mi-a placut mult:))