Răspunsuri

2014-05-01T13:17:32+03:00
Copiii au alunecat . eu mancam cu pofta . vin la cofetarie . am castigat premiul intai . seara , sa privesti cerul cu stelele lui multicolore .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T13:17:40+03:00
Baietii au alunecat in sant . 
Eu mancam niste cartofi pai . 
Toamna bunicul meu produce vin . 
La concursul de istorie am castigat.
Cand privesti pisicile parca te uiti la niste ingerasi . 
Succes !
1 5 1