Răspunsuri

2014-05-01T12:36:21+03:00
CU UN SIGUR "I" SE SCRIU
Comentariul a fost şters
NU-I ADEVARAT!!! CAUTA TU UNDE VREI SI VEI VEDEA CA E CU UN I
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T12:39:24+03:00
Cu un singur i.
Ai nostri au plecat la padure.
Ai vostri au ramas pe plaja.

Asa se folosesc in propozitii :)  Si doar cu un singur i.Si sunt pronume posesive.
Comentariul a fost şters
Nu ii adevarat...Oricum mai sunt profesori care zic gresit.
Se mai incurca si ei.Mai ales daca nu sunt in domeniul de limba romana...
Comentariul a fost şters