Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T12:18:04+03:00
Prepozitii pentru genitiv:
  contra, asupra, inaintea, inapoia, deasupra, dedesubtul, inauntrul etc.
 Construirea propozitiei (structura) : Alte parti de propozitie + prep de genitiv + mea/meu        Ex: Ei luptau contra mea.
Locutiuni prepozitionale:
   in fata, in spatele, in urma, in jurul, in preajma etc. (+ mea / meu)                  
11 4 11
2014-05-01T12:18:43+03:00
Dedesubtul,deasupra,JOSUL,SUSUL-PREPOZITII\
IN JOSUL,IN SUSUL,IN DREAPTA,IN STANGA=LOCUTIUNI
 DEDESUBTUL MEU E O VECINA
DEASUPRA EI LOCUIESTE EL

2 4 2