Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T11:46:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ro= masa supra volum, si de aici scoti derivate.
14 4 14
2014-05-01T11:48:26+03:00