Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T10:44:24+03:00
A=lxL
L=2l
2lxl=32
2l²=32⇒l²=16⇒l=4 si L=8
P=2(L+l)=2.(8+4)=24 cm
24 2 24
2014-05-01T10:48:43+03:00
Notam cu L-lungimea si l-latimea
L=2l
Aria=Lxl=32m patrati
      =2lxl=32m patrati
      =2l patrat=32m patrati
      =l patrat=16m patrati Rezulta ca l=4m 
Iar L=4x2=8m
Perimetrul =2xl+2xL
                =2x4+2x8
                =8+16
                =24

10 4 10