Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-01T09:38:15+03:00
Rezolvi prin metoda substitutiei b egal cu 7-a
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T10:06:32+03:00
A+b=7=>a=7-b/b=7-a
b+7-a=10=>b-a=3=>a=b-3
a=7-b
a=b-3 (+)
2a=2b+4 (/2)
a=b+2
a+b=7=>b+2+b=7=>b=5/2
a+b=7=>a+5/2=7=>a=9/2
b+c=10=>5/2+c=10=>c=15/2
a+2b+3c
9/2+15/2+30/2=54/2=27
a +b + b + c + b +c = 7 + 10 + 10
Pardon, am crezut că acesta este butonul pentru adăugat răspunsuri, nu comentarii.