Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-01T09:23:58+03:00
Exista un moment in viata fiecaruia dintre noi in care incepem sa ne dorim mai mult decat este necesar, in acel moment se strica echilibrul inocentei. Lumea e atat de haotica incat nu poate sa iubeasca frumosul, persoanele mature isi pierd o anumita capacitate de a percepe lucrurile si cel mai trist e ca isi pierd  puritatea sufleteasca si pentru ei este mai greu sa inteleaga lucruri care nu au nimic de a face cu ratiunea seaca,se lasa pur si simplu dominati de resentimente, griji, de « statutul » de om matur. De ce oamenii maturi isi pierd inocenta si puritatea? In momentul in care incep sa aibe dorinte nepotrivite, imorale, imposibile, in acel moment incep sa faca compromisuri pentru a-si indeplini scopul si incep sa-si distruga inocenta, puritatea sufleteasca si idealurile de inceput ale vietii. Oamenii au idealuri frumoase in copilaria lor  tocmai datorita sufletului curat si lipsit de rautate si a sentimentelor pure si limpezi pe care le au. In momentul in care inocenta si puritatea lor sufleteasca este afectata si sensibilitatea  la bine, frumos, adevar se diminueaza. In ziua de azi oamenii sunt fie letargici, fie deprimati si rigizi in directia lor catre vise marete, flamanzi dupa recompense uitand de copilarie, uitand sa mai revigoreze si din cand in cand prichindelul din ei. Unii ar spune ca este bine sa nu  le pierzi niciodata sau ca nu este nevoie sa fii nici copil, nici adult. De acord. Maretia consta in a gasi calea de mijloc. A fi acea persoana care preia curiozitatea, creativitatea si expansivitatea copilului, dar care alege alaturi de ele responsabilitate, productivitate, inteligenta si disciplina adultului.
2014-05-01T09:52:06+03:00

copilaria este cea mai frumoasa etapa din viata unei persoane.

exista momente in care naivitatea si inocenta predomina in copilarie.

pentru ca de multe ori devenim naivi din diverse motive pe care in viitor nu le-am repeta.

când esti mic crezi ca toata lumea este a ta si ajungi sa faci greseli care in viitor pot avea consecinte mari.

fiecare copil trebuie sa stie cu trebuie sa dea dovada de naivitate deoarece poate avea urmari grave.

5 3 5