Buna.Ma puteti ajuta cu niste idei pentru un proiect la biologie?Nu trebuie sa fie legate neaparat de lectii de biologie si alte chestii,poate fi despre orice,dar sa aiba o mica legatura.De exemplu,colegii mei au facut despre "miniciuna si cum sa ne dam seama cand cineva minte" , "traditii si obiceiuri din jurul lumii" , "plante medicinale" . Am nevoie de o idee foarte interesanta,care sa te faca sa vrei sa asculti si nu sa te plictisesti.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T22:12:34+03:00
Poti face despre cele mai bizare/misterioase locuri/lucruri de pe planeta.Cu siguranta va fi cel mai tare proiect, :)
3 5 3
2014-04-30T22:13:16+03:00
Poti sa incerci sa faci un proiect despre expresiile faciale la om (sunt universale -asemanatoare cu maimutele- ,cu ajutorul lor poti afla daca o persoana minte)
daca n-ai colegi incuiati poti sa incerci sa faci un studiu cu privire la asemanarea omului cu maimutele
tot aia e
expresiile faciale sunt una , iar asemanarile comportamentale sunt cu totul altceva
am colegi incuiati :)) .Am nevoie de ceva foarte simplu si care sa le capteze atentia
poti incerca sa faci un proiect cu cele mai ciudate locuri de pe terra ceva curiozitati despre terra