Răspunsuri

2014-04-30T20:23:35+03:00
Invatam matematica pentru ca este o stiinta exacta care ne este de folos zi de zi . Fie ca te duci la magazin si cumperi ceva , fie ca stai in casa si numeri cate bomboane au mai ramas in cutie , matematica te ajuta sa descifrezi toate aceste calcule
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T20:27:20+03:00
In viata matematica este cea mai importanta stiinta alaturi de fizica. Fara ea nu ne putem descurca in viata de zi cu zi , nimeni nu poate conta pe noi si nu in ultimul rand, este materie de examen.
Matematica este o stiinta exacta, nu ca romana, care
daca nu intelegi la inceput iti va fi extrem de greu pe parcurs sa recuperezi. Nu putem spuna nici ca este o materie grea, dar ca oricare alta o putem intelege cu putin efort.

Mai adauga tu despre efectele benefice si cele negativesi ai cam terminat ...sper ca ti-am fost de ajutor
6 4 6