(100-75)-[20+(15-70)-(88-18+40)=
100-{30+[(88-54)-(400-380)]+60}=
22-{22-[22-(40-22)+(88-22)-(88-40)]}=
400-{[23-(123-100)]-[59+(-259+100)]+10}=
{1200-[800+(-1450+750)-(390+210)]}-400=
1-{2+(3-4)-[6-(7-8)+(9-10)]-11}+12

2

Răspunsuri

2014-04-30T19:50:46+03:00
=25-(20-55-110)=25-145=-120
b) =100-(30-34+20+60)=100-76=24
c)=22-[22-(24-18+66-48)]=22-(22-24)=22+2=24
d) =400-(23-23)-(59-159+10)=40-0+90=130
e) =[1200-(800-70-600)]-400=1200-130-400=670
f) =1-[2-1-(6+1-1)-11]+12=1-(1-6-11)+12=1+1+6+12=29
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-30T20:38:35+03:00
100-{30+[(88-54)-(400-380)]+60}=100-[30+(34-20)+60]=100-(30+14+60)=100-104=-4
22-{22-[22-(40-22)+(88-22)-(88-40)]}=22-[22-(22-18+66-48)]=22-(22-22)=22
400-{[23-(123-100)]-[59(-259+100)]+10}=400-(23-23)-[(59-159)+10]=400-(-90)=400+90=490
 {1200-[800+(-1450+750)-(390+210)]}-400=[1200-(800-700-600)]-400=1200-(-500)-400=1700-400=1300
1-{2+(3-4)-[6-(7-8)+(9-10)]-11}+12=1-{2+(-1)-[6-(-1)+(-1)-11}+12=1-[2-1-(-5)]+12=1-6+12=7
La primul nu am stiut unde se inchide paranteza patrata . Sper sa nu fi gresit ceva .






















1 5 1