Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T19:54:57+03:00
- Barbu Stefanescu Delavrancea - 
 este numele celebrului scriitor pus intre doua linii de pauza ..rolul liniilor este de a ne arata ca acesta este autorul si nu altul , iar numele apare pentru informatie . 
2 5 2
2014-04-30T20:43:50+03:00
Este numele celebrului scriitor pus intre 2 linii
Rolul:de ne arata ca acesta este autorul, si nu altul! apare numele pt a ne informa.
1 5 1