Salut,am o problema cu un stik de memorie de 1 gb.De fiecare data cand il introduc imi cere sa il formatez,il formatez si tot nu merge.Cand formatez apare la file system ,,Fat(default)''.Am incercat toate variantele care imi apar cand trebuie sa il formatez.Va rog sa ma ajutati.

2
Incearca mai intai sa restartezi calculatorul apoi incearca iar si dai formatare daca dupa ce apesi pe start iti apare iar inseamna ca e ceva de la stick si nu stiu daca il mai poti repara poate a intart un virus nu stiu exact
un virus ? :)))))
=))))
Se poate desteptul lumii exista virusi care intra si iti distrug circuitele, am invatat despre asta la informatica. Daca nu sti nu mai vorbi!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T20:05:29+03:00
Iti da cumva un mesaj de genul "Windows cannot format this volume..."?Incearca sa stergi tot dupa stick apoi reporneste computerul si formateaza-l in format FAT32

Dupa ce dau formatare imi apare :,,Windows was unable to complete the format'' apoi dupa ce inchid imi zice:,,Check to see that the disk and drive are conected properly ,make sure that disk is not read-only and then try again''
Probabil computerul nu recunoaste stick-ul si "read-only" inseamna ca stickul este doar pentru citire,adica nu poti sterge date de pe stick
Si ai reusit sa il formatezi?
nu,am mers la un baiat care are o afacere in acest domeniu si mia zis ,,ca sa dus memoria'' sau ceva de genu.Mersi oricum de ajutor
2014-04-30T20:25:42+03:00