Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T18:39:44+03:00
Eu zic ca corect se scrie trimiteti




Comentariul a fost şters
ceaveti
Depinde de persoana. Ambele sunt corecte :)
2014-04-30T18:47:42+03:00
Verbul a trimite ia forma "trimiteti" la persoana aIIa plural :Trimiteti(voi)plicul mai repede

 verbul 'trimite-ti" atunci cand  despartim verbul trimite de pronumele posesiv 
trimite-ti plicul cat ma repede
 sper sa intelegi ceva
1 5 1