Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T16:30:45+03:00
Greierele şi furnicade Jean de la Fontaine                        Petrecuse cu chitara                        Toată vara.                        Însă iată că-ntr-o zi                        Când viforniţa porni,                        Greierele se trezi                        Fără muscă, fără râmă,                        Fără umbră de fărâmă.                        Ce să facă? Hai să ceară                        La Furnică, pân' la vară,                        Niscai boabe de secară.                        - "Pe cuvânt de lighioană,                        Voi plăti cinstit cucoană,                        Cu dobânzi, cu tot ce vrei!"                        Dar Furnica, harnică,                        Are un ponos al ei:                        Nu-i din fire darnică                        Şi-i răspunde cam răstit:                        - Astă-vară ce-ai păţit?                        - Dacă nu e cu bănat.                        Zi şi noapte am cântat                        Pentru mine, pentru toţi...                        - "Joacă astăzi dacă poţi!" 
Nu inteleg
Pai daca citesti pe orizontala fiecare rand e ok.
Acum se intelege multumesc
2014-04-30T16:32:30+03:00
Petrecuse cu chitara
toată vara.
Însă iată că-ntr-o zi
când viforniţa porni,
Greierele se trezi
fără muscă , fără râmă,
fără umbră de fărâmă.
Ce să facă?Hai să ceară
la Furnică, pân la vară,
niscai boabe de secară.
-Pe cuvânt de lighioană,
voi plăti cinstit cucoană,
cu dobânzi, cu tot ce vrei!
Dar Furnica, harnică,
are un ponos al ei:
nu-i din fire darnică
şi-i răspunde cam răstit:
-Astă-vară ce-ai păţit?
-Dacă nu e cu bănat.
zi şi noapte am cântat
pentru mine, pentru toţi
-Joacă astăzi dacă poţi!