Răspunsuri

2014-04-30T16:19:55+03:00
Furnica este o insecta harnica si muncitoare care isi provizii din timp pentru iarna.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T16:25:12+03:00
                                                          Furnicile

 Furnicile sunt foarte harnice .Ele pot cara extrem de mult pt greutatea lor.Umbla mereu impreuna si se inteleg foarte bine.Sunt niste exemple de urmat pt oameni.
        Iubesc furnicile!

                       Iti place ?