Precizeaza felul si valoarea numeralelor din urmatoarele enunturi:
Pe cei trei i-am laudat.
Fapta celor doua fete a fost apreciata.
Al saselea este bolnav.
Primul invitat a adus un buchet de flori.
Doi s-au calificat.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T16:17:32+03:00
Trei=numeral cardinal
doua=numeral cardinal
al saselea=numeral ordinal
primul=numeral ordinal
doi=numeral cardinal
pune-l pe al meu ca fiind cel mai bun,tiiiiiiiii loggggggg euuuu
ms
n-am stiut exat cum trebuie dar in final am reusit
2014-04-30T16:39:09+03:00
Trei-numeral cardinal;    doua-numeral cardinal;       al saselea-numeral ordinal;        primul-numeral cardinal;   doi-numeral cardinal

1 4 1