Răspunsuri

2014-04-30T15:32:26+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T15:40:37+03:00
I nr.  I___I___I___I___I___I
II nr. I__I-240

Părți egale: 6
Cat este o parte? (II nr.)
240x6=1440
Cât este al II-lea nr.?
1440-240=1200
                 R: 1440; 1200
Probă: 1440-1200=240

           
b=77-a;c=64-a; 77-a+64-a=69; 141-2a=69; 2a=72;a=36;b=77-36=41;c=64-36=28
O rezolv mai incolo ca acum trebe sa plec!
ms munmnc
cu placere. Succes
ms