Suma a doua numere este 612 dupa ce din fiecare numar se scade 149 unul cintr ele devine 265 care sunt cele doua numere

2
Suma atrei numere este 700.Suma primelor doua numere este 375, iar al doilea numar este cu 136 mai mic decat al treilea.Afla cele trei numere?
Ma ajutati ?

Răspunsuri

2014-04-30T15:17:23+03:00
A+b=612
a-149=265 a=265=149 a=414
414+b=612 b=612-414 b=198
414+198=612
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T15:41:34+03:00
A+b=612
a-149=265
a=265+149
a=414
414+b=612 =>b=612-414
                     b=198
Suma a trei numere este 700. Suma primelor doua numere este375, iar al doilea numar este cu 136 mai mic decat al treilea. Afla cele trei numere?