Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T13:59:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=257
2a+b=425=>b=425-2a

a+425-2a=257
425-257=2a-a
a=168

168+b=257
b=257-168
b=89
2 5 2
2014-04-30T13:59:47+03:00
X+y=257
2x+y=425/-1

x+y=257
-2x-y=-425
_____________
-x=-168
x=168
168+y=257
y=257-168=89