Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T18:03:04+02:00
 stramosi nostri sunt
traian si decebal
Stramosii nostri sunt dacii si romanii . Traian si Decebal erau conducatorii .
Stramosii nostri sunt dacii si romanii
Stramosii nostril sun Decebal si Traian
2014-01-20T18:04:42+02:00
Traian si Decebal. ;)
Pai in teorie e normal sa spunem romanii si dacii dar dacii erau poporul venit din Asia deci noi avem origini asiatice si latine provenite din contopirea romanilor cu dacii.DACII ERAu ramura de nord a neamului tracic, un popor asiatic de fermieri.SPer ca raspunsul meu a fost inteles de toata lumea si daca am gresit cu ceva nu ezitati sa ma corectati.
A da iar cu Traian si Decebal, pai ei doi au fost niste conducatori dar inaintea lor au mai existat si alti conducatori dar ei doar s-au afirmat si e ilogic sa spunem ca ei doi ar fi singuri, stramosii nostri.