Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T13:33:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Deci a supra 7 = cu 5 supra 3
=>  a = 7 ori 5 supra 3 = 11 , (6) 
a+7 supra 7 = 11,(6) + 7 supra 7 = 2,(6)
9 3 9
2014-04-30T13:41:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a+7 supra 7 = 11,(6) + 7 supra 7 = 2,(6)
2 5 2