Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T12:06:03+03:00
2014-04-30T12:07:26+03:00
Aceşti minunaţi îngeri protejează şi menţin tot ce apare nou în viaţă, în special pe nou-născuţi. Ei veghează asupra a tot ce are legătură cu creşterea, asupra a tot ce are nevoie de căldură şi ocrotire.Ei sunt îngerii care veghează sufletele ce se încarnează; ajută mamele şi bebeluşii la naştere. Fiecare nou-născut este binecuvântat şi ocrotit de îngerul său păzitor. Ei hrănesc, susţin, ocrotesc tot ceea ce este nou şi fragil, pentru ca aceşti copii să devină puternici şi fermi. Aceşti îngeri înlesnesc toate începuturile, susţin noile proiecte sau noile relaţii.

Tot ceea ce este nou în viaţa noastră va fi binecuvântat şi ocrotit cu grijă de către Îngerii Păzitori ai Copiilor. Ei ne ajută, de asemenea, să ne păstrăm puritatea şi inocenţa. Copilul din noi, care aspiră să fie acceptat şi iubit, va fi recunoscut de către aceşti îngeri păzitori.

Îngerii Păzitori ai Copiilor ne pot vindeca rănile sufletului. Putem cere binecuvântarea lor atât pentru noi, cât şi pentru toţi cei cu care venim zilnic în contact.
2 2 2