Răspunsuri

2014-04-30T11:59:49+03:00
Textul nonliterar este un text care are drept scop informarea obiectivă a cititorului în legătură cu anumite aspecte ale realităţii  într-un limbaj clar şi precis, conţinând adesea termeni ştiinţifici şi tehnici..
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T12:01:57+03:00


textul nonliterar este rezultatul realitati si al transformarii acesteia in informatie.

are un caracter nonfictional.

este lipsit de expresivitate si are drept scop informarea cititorului.

http://meditatii-la-romana.blogspot.com/2011/06/demonstratie-ca-un-text-este-nonliterar.html