I.Scrie,in spatiul rezervat, litera cae corespunde functiei sintactice a adverbului subliniat:
1.E bine sa dormi. .... A. atribut adverbial
2.Bineinteles ca vine primavara. .... B.fara functie sintactica
3.Uneori mergem in parc. ..... C. complement circumstantial de mod
4.Ziua de ieri a fost insorita. ...... D. predicat verbal
5.Hai acasa ! ..... E.subiect
6.Merg repede. ..... F.complement circumstantial de timp
7.Am doar 13 ani. ...... G._,,_ de loc

II.Intr-o compunere de 10-15 randuri,povesteste un vis care te-a impresionat,folosind adverbe si locutiuni adverbialede loc,de timp si de mod.

IMI TREBUIE PANA LUNI!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T11:50:56+03:00
2014-04-30T20:39:42+03:00