Răspunsuri

2014-04-30T11:29:26+03:00
Este o operă a cărei muzică a fost compusă de Wolfgang Amadeus Mozart pe un libret scris înlimba italiană de Lorenzo da Ponte, care a fost inspirat și bazat pe comedia lui Pierre Caron de Beaumarchais - La folle journée ou Le mariage de Figaro.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T11:34:46+03:00


este un libret compus in limba italiana.

muzica acestei opere a fost compusa de marele clasic Wolfgang Amadeus Mozart.

1 5 1