Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T11:02:39+03:00
Am mers cu acesta .
Usa aceasta este de lemn In primul este .
In primul este complement indirect in acuzativ iar in cel de-al doilea este atribut pronominl in acuzativ ! 
4 4 4
2014-04-30T11:10:53+03:00
Am calatorit cu acest tren.
Acest frigider este bagat in priza.
Primul e complement indirect.
Al doilea e atribut pronominal.
Sper ca te-am ajutat. Succes !
1 5 1