Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T10:43:31+03:00
Dl Goe: Pinochio de ce ai mintit-o pe Mam-mare ca mi-a zburat palaria?
Pinochio: Stai ba calm,daca minteam acum imi crestea nasul pan' la tine!
Dl Goe: Dar tocmai ti-a crescut ma..
Pinochio: Vezi ca a ajuns pana la tine? Este doar de 2 metri,asa cum era!
Dl Goe: Daca nu te lasi de minciuni...
Pinochio: Da mai lasa-te ma si tu de nasbati !
2 5 2
2014-04-30T10:44:44+03:00
Buna alba-ca -zapada,ce mai faci? ii zice cenusareasa:
bine culeg niste flori  pentru mama mea tu?
ma duc la capra cu trei iezi
bine hai ca mai vorbim maine bine?
bine pa

2 3 2