Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T09:39:44+03:00
Cartea este facuta pentru a citi.  A citi vb la infinitiv.
Tema este de scris.             De scris vb la supin
Maria l-a prins mancand ciocolata        Mancand vb la gerunziu
1 5 1
2014-04-30T13:01:40+03:00
A fi om e un lucru mare.  De vazut totul, e necesar mai ales pentru un bun explorator. . Cantand imi alin orice durere              1)infinitiv    2)supin      3)gerunziu