Contrageti atributivele din frazele in urimatoare in atribute adjectivale Alexandru a adus un argument care m-a convins. George este un copil care asculta. In casa, este o caldura care te sufoca. Anca are o scuza care poate fi acceptata.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T17:49:45+02:00
A adus un argument convingator.
george este un copil ascultator.
in clasa, este o caldura sufocanta.
anca are o scuza acceptabila.
55 4 55
2014-01-20T17:51:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Alexandru a adus un argument convingător George este un copil ascultător În casă este o căldură sufocantă Anca are o scuză acceptabliă
30 4 30