Indicati formele corecte ale urmatoarelor cuvinte din text : MOLDOVAN , CANI , AICE , ASTE , PASERI.
Heelp , va rog. :o3

2
moldovean, caini, aici, aceste. pasari . sper ca te-am ajutat
Va multumesc :D
Npc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T08:46:19+03:00
Cani=caini
aice-aici
paseri=pasari
aste=astea
moldovan=moldovean
2014-04-30T08:46:23+03:00
Moldovean , caini, aici, aceste, pasari :)