soroc subs. neuutru termen data rost socoteala sper ca team ajutat
lucru , moment, intamplare, soarta . Cv gen astea
hai ca ai venit tu acu
In rusa inseamna 40 :) (o sa ai +1p de la profa pentru curiozitate)
termen,data,limita si ...prin unele parti ale tarii soarta,destin !

Răspunsuri

2014-04-30T08:42:01+03:00
Noroc=sansa,bafta.......
soroc=ceas,ciclu,clipa,destin,epoca,dataora,perioada,predestinare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-30T08:43:37+03:00
Soroc:ceas, ciclu, clipa, data, destin, epoca, extremitate, fatalitate, interval, limita, margine, menire, menstruatie, minut, moment, noroc, ora, ordine, perioada, period, predestinare, rată, ragaz, rastimp, regula, randuiala, rost, scadenta, secunda, soarta, socoteala, spatiu, termen, timp, ursita, vreme, zi, zodie
Alege-o pe care vrei.
1 5 1